середа, 2 грудня 2015 р.

"Minecraft: Story Mode" Епізод 3 Огляд - 'останнє місце ви дивитеся "є також краще місце

Шлюб є складним, складніше акт, чи не так? Досить часто ті, приєднався священними узами шлюбу насправді не відповідають добре разом, і навіть коли вони роблять, компроміси повинні предостатньо, якщо є, щоб бути будь-який вид щастя в новому союзі. А коли шлюб двох дуже різних людей, проблеми ще більше. Якщо ви грали Minecraft(або мобільний або версію PC), і будь-який з Telltale Games, то ви вже знаєте, чому я почав свій огляд Minecraft: Історія режим [$ 4.99] з цими метафорами. Коли Telltale повідав світові, що вона буде застосовувати свою оповідну основі формули на Minecraft, гру, яка в даний час синонімом пісочниці, багато геймери запитує, чи може Telltale витягнути Чи Minecraft гравці будуть турбувати з розробником, які ставлять свою улюблену відкритий світ Гра в оповідної гамівну сорочку, можливо, відрубавши частин, які відмовилися підкорятися методи оповіді, що Telltale використовував у своїй іншій серії.
Те, що багато хто не вважають, як було Minecraft Режим виживання "з часто вже не безцільне цікаво у відкритому світі, але, швидше, вибір свого власного-пригодницька гра написана на блоковому, нескінченний світ, а не на сторінках книги , Коли ви впали в залишеній (або дуже слабо заселений) світ на початку кожного Minecraft гри виживання, ви робите свою власну історію, борючись, щоб отримати притулок, поступово покращувати свої житлові квартали, прагнути до кращого броні, більш досконалих інструментів, а потім встановити свої власні цілі, як "сьогодні я прямую на схід, щоб побачити те, що за межами цього пагорба» або «завтра я спелеологія в надії знайти алмази." Досвід, які приходять з цих маленьких "місій" встановити для себе не що інше, як розповіді, тому ця гра стала настільки величезний. Вивчення пісочниці світ насправді, як написання свою власну історію.

Таким чином, я не був здивований, виявивши, що експеримент Telltale працює добре, і суміш, яка є Minecraft: історія режимі (майже оксюморон в собі для багатьох) це дуже весело і забезпечує дуже цікавий досвід, який повинен задовольнити навіть скептиків серед вас. Звичайно, опції, які ви будете мати в цій версії Minecraft всесвіту бліднуть перед свободи ви маєте на інших версіях гри, але це було все ще дуже весело, щоб випробувати історію чиєїсь чужу у всесвіті, де я часто пишу мій власний Історії. Minecraft: Story Mode сочиться з чарівністю його блокової натхнення, не дозволяючи оригінал натхнення стримувати можливості оповідання. Майте на увазі, що Telltale все ще має деякі проблеми з обробкою сцен (хоча є поліпшення від старих Telltale Games), і інтерактивність є більш обмеженим, ніж в інших серіях. Тим не менш, я думаю, що Telltale має ще ряд нагород у своїх руках з Minecraft: Story Mode.
У грі є численні маленькі штрихи, які, безумовно, роблять давній  Minecraft гравцям насолоджуватися грою трохи більше, ніж інші. Minecraft відрізняється естетичним "з переноситься на Minecraft: Story Mode вже з відкриття екрану, а також у всіх меню і навіть шрифти Telltale використовувати. Ті, хто знайомий з усіма Minecraft п'єси Давайте будуть користуватися, як екран отвір іноді грає, немов будівельного проекту групи в покадровой, ймовірно ода грає багато подібних давайте, які зробили гру так популярні, як зараз. Гра навіть короткі розробці моменти, які я думав, був розумним, а інший сенсорний момент, коли пісочниця і сюжетом гри зустрічаються.
Напрямок музика гра також намагалися захопити частину магії оригінальний саундтрек, і в той час як іноді майже отримує це право, є деякі різких моментів, коли замість того, щоб підкреслити напруженість моменту, вона стає трохи дратує, повторювані саундтрек. У голос за кадром, хоча, є професіоналами з подібними Освальт та інші, що постачають свої лінії переконливо і з дитиною тоном, який допомагає продати "підліток" тембр гри. Звукові ефекти, в тому числі знаменитий звук деревини штампування, досить спот-теж. В цілому, мистецтво і звук напрямок допомогу транспортують гравців у Minecraft всесвіту. Кожної, хто коли-небудь грав будь-який інший версії гри, ймовірно, отримаєте усмішку на його або її обличчя на більш ніж один раз; Я зробив досить часто теж. Так, в той час як в цілому перехід від пісочниці сюжетом гри працює добре, те, що про перший епізод серіалу, ОрденКаменя? Як була історія, персонажі, і вибір? Коротше кажучи, епізод 1 багато веселощів і, безумовно, варто грати, але має декілька проблем. Тепер давайте поговоримо про цей епізод в трохи більш докладно.


Епізод 1: "Орден Каменя"
Я постараюся уникнути спойлерів і стільки, скільки я можу, але майте на увазі, що ви, ймовірно, будете в змозі з'ясувати загальну сюжет першого епізоду, якщо ви читаєте цей огляд. Якщо ви дивилися такі фільми, як The  Goonies в 80-х і 90-х, то ви знаєте, що ви отримуєте в собі з Орденом Каменя. Ви граєте за Джессі (і ви можете бути чоловік або жінка), лідер банди невдах, що вирішив підірвати розум кожного на щорічній Endercon, розумний посиланням на Minecon. Я бачив деякі рецензенти скаржаться, що ми Арен 'т для будь-якого передісторію про наших персонажів і оточуючого їх світу, але я насправді відчував, що це більше підходить для Minecraftвсесвіту. Зрештою, у нас немає ні найменшого уявлення, як Стів опинився в світіMinecraft в інших іграх франшизи, так що я був абсолютно щасливий зробити до власного передісторію Джессі, як я пішов. Тим не менш, не плутайте відсутність передісторії для будь-якого відсутності раніше існуючого напруженості; ставки високі в Орден Каменя ще до початку світової є закінчення сюжет.
Джесі і його група не найоригінальніші персонажі - у вас є великий, сильний, але трохи повільний хлопець, з гальмівною один, і так далі, але що я зробив цінують різноманітність було групи; у вас є сильне чоловіче і жіночі персонажі, і один з найгірших дупу персонажів в історії жіночої статі, який я відчував, було відповідним, бо Minecraft це гра з чоловічою і шанувальниць. На відміну від Telltale в грі престолів,ви тільки грати, як один символ в першому епізоді, але знову ж таки, що зробив сенс в контексті Minecraft всесвіту, де ви просто Стів.
Вся Endercon сюжетна лінія розумний, як це ще раз перетинає промені реальногоMinecraft фендому і ігровим світом. Перший у світі Minecon був величезний момент в еволюції Minecraft і момент, який допоміг людям, які не грали в гру розуміють, наскільки велика Minecraft співтовариство. Таким чином, починаючи розповідь зEndercon, Telltale вказує на Minecraft росту і спадщина "с, в той же час володіє найкращим скороварки ситуації для історії, щоб мати місце. І, як можна було б очікувати, що ставки тільки здобути вищу в історії, перетворюючи з часто використовуваних "невдах проти хуліганів" на "невдах проти світового закінчення загрози." Ви знаєте, звичайні 80s і 90s фільм тариф.
У той час як я не хочу псувати, як історія розгортається на Endercon і за його межами, я скажу, що в цілому нитка розповіді сенс без його занадто передбачуваним. Я міг побачити більшість поворотів йде, але так як це гра на увазі від десяти і вище, я не очікував, що сюжет здивувати мене занадто багато. Проте, сюжет першого епізоду було досить цікаво, щоб тримати мене збирається. У той час як вона є "переможених врятувати світ" хребет, він зробив достатньо, щоб архетипи розвиватися і дати гравцям історію, що є досить запам'ятовується, щоб тримати нас чекає в найближчі епізодів. Символи передбачувані, але весело, вороги не повністю плоска, й загалом історія цікаво.
Те, що я не користуються як багато, як Minecraft: Story Mode  має менше можливостей, ніж інші Telltale Games (які не відомі за їх великій мірі інтерактивності, щоб почати с). Наприклад, ви вибираєте один відповідь на питання, а потім розмова буде тривати протягом декількох хвилин без необхідності здатність реагувати знову.Через відносно обмеженою по інтерактивності в досить багатьох моментів у грі, ви будете часто відчуваю, що ви дивитеся символів, взаємодіючих на довжині один з одним, не будучи учасником. Рішення Telltale, щоб дати гравцям менше "агентство", ніж в інших серіях, можливо, доведеться робити з очікуванням, що середній вік гравців цієї серії 'буде трохи нижче, ніж серії, як The Walking Dead. Незалежно від того, що обгрунтування рішення було, я не думаю, що більшість гравців буде більше, ніж кілька моментів, коли вони хочуть брати участь у бесіді, але не зможуть.
Навіть з цими обмеженнями, подорож через чудесно зрозумів світі Minecraft є приємним з великим різноманітності в пейзажах, і, як ви бачили в трейлері, навіть подорож в пекло (Nether) і назад. Подорож включає в себе звичайний асортимент швидко час подій і навіть кілька боїв. У той час як Telltale продовжує вдосконалювати ці механіки, ви все одно отримаєте більше, ніж кілька незграбних дій моментів, які використовують дивні кути камери. Я дійсно насолоджувався боротьби різних мобів, хоча, ви дійсно отримаєте для переміщення і гойдалки свій меч в Minecraft: StoryMode. Більшість швидкого часу подій були в розумних моментів в історії, але одне питання, яке я мав був хіт коробки іноді настільки малий, що я буквально не бачив їх, не кажучи вже торкніться їх у часі. Крім того, ви помітите, що багато з швидко час подій на легкій стороні, коли в порівнянні з іншими серіями, ймовірно, через очікування, що молоді гравці будуть грати в цю гру.
З усім, що сказав, ви будете насолоджуватися Орден  Каменя, оскільки вона має міцну і захоплююча історія та багато значимих рішень, які забезпечують абсолютно різні проходжень. У той час як я хотів би я мав навіть більше варіантів, щоб зробити (навіть маленькі), я відчуваю, що у мене слово в якому історія пішла, так, наскільки я можу судити, місія Telltale був успіх. Якщо вам подобається Minecraft, цей епізод буде почувати себе як перегляд старого друга. Якщо ви ніколи не грали Minecraft колись, у цій серії коштує прекрасно саме по собі, пропонуючи весело світ, щоб дослідити і відкрити і розважальний сюжет, який повинен тримати вас повертатися знову і знову.Так що, так, я безумовно повертатися для більш  Minecraft: Story Mode.
Рейтинг: 4/5

Епізод 2: "Необхідна Збори"
Хороші речі не завжди тривати, чи не так? У той час як я насолоджувався цілкомMinecraft: Story Mode перший епізод "с, другий епізод, потрібно збірка, не вдалося досягти розповідні висот першої та відчував себе, як млявий Залізний Голем.Хвилювання після відкриття епізоді провалилася в середині другого, як історія затягнулася. Додайте до цього потрібно збірка надзвичайно короткий термін "із (ви можете закінчити його протягом години, навіть якщо ви говорите всім, і взаємодіяти з усім), і ви можете зрозуміти, чому я знайшов цей епізод на захват стороні. Тепер, так як це вже другий епізод серії, я не можу увійти до нього в той же час уникаючи територію спойлер, так що уникнути читаєте цей огляд, якщо ви віддаєте перевагу бути здивовані.
Якщо ви пам'ятаєте, у фіналі першого епізоду (який ви, ймовірно, так як епізод вийшов ледь три тижні тому), то ви знаєте, як Джессі залишився з вибором йти або після Ellegaard, то Замовити 'и інженер, або Магнус, Замовити griefer "с. Перш ніж іти далі, я повинен сказати, що, маючи "griefer 'як частина ордена Каменя був цікавий вибір по Telltale враховуючи роль гріфери в Minecraft. У той час як деякі гріфери, безумовно, творчий тип, хто буде грати неймовірно -clever витівки на нічого не підозрюють гравців, для більшості Minecraft гравців (особливо тих, хто хотів грати на багатокористувацьких серверів), гріфери точно не найласкавіші символів і насправді досить багато, щоб зруйнувати задоволення гри. Так, за Telltale підйомні гріферов одним з Minecraft архетипів "с, я відчуваю, що розробники узаконили частина гри, що більшість бачать, як роздратування (принаймні я).
Тим не менш, Telltale взяв азартну гру з розповіді потрібно збірка шляхом створення розгалуженої історію, яка поміщає гравця або на одній гілці або інший. Іншими словами, якщо ви вирішите піти після Ellegaard наприклад, ваші друзі будуть йти знайти Магнус без допомоги Джесі. Те, що це означає, що ви не пропустите на одній частині пригоди, якщо ви не граєте в гру знову і знову. У той час як це ризик того, що окупилося в деяких іграх, проблема в Потрібно Асамблеї в тому, що цей епізод трохи більше години, як він стоїть, що робить вибір не на тому числі оповіді гілка, треба було б близько тридцяти хвилин загадкових. Це не подобається Контрольний став ледачим, тому що ви все ще можете грати обидві версії квесту в різних проходжень, так що історія насправді є. Але, щоб змусити гравця вибирати один або інший, забезпечуючи при цьому набагато більш короткий, ніж досвід першого епізоду, знову ж, викликає подив.
Інше питання з розгалуженою історії є те, що він відчуває себе жахливо схожі. Перша частина поїздки на порталах практично ідентичні за винятком того, що у вас є інший друг з вами, за винятком. І навіть коли ви приїдете в будь Redstonia або Boom Town, оповідання дуги (які я не буду псувати), дуже схожа. Так, контекст цієї історії різні, і дію різних сцен теж, але ваші мотиви занадто схожі, що я відчуваю, це упущена можливість, тому що дві частини цієї історії можна було б набагато яскравіше.
Виконання пошуках, щоб знайти різні члени не дуже добре працюють небудь.Наприклад, пошуки, щоб отримати Elleegard в основному про розмову з різними будівельників Редстоун в Redstonia і робити якісь дурні дії відносно-кліше, як відволікаючи одна будівельник, щоб вкрасти щось, що потрібно або знайти матеріали з інших будівельників, щоб побудувати його замість цього. Цей процес насправді займає більшу частину часу квесту, і все це відбувається в одній сцені, роблячи все розповідь почуватися несвіжим; це насправді зменшує відчуття терміновості, що ви відчували обробки Епізод 1, а замість цього кидає оповіді темп так низько, що ви могли б також бути грає розповідь про молодий хлопець вчиться, як використовувати Редстоун, а не апокаліптичної історії. Ця частина епізоду нагадав мені більше незграбним пригодницькій грі, а не Telltale гри, так як він був набагато менше, характер механічних і багато іншого головоломки приводом.
Історія бере трохи, як тільки два оповідання філії зустрітися знову, і поки є деякі цікаві напруженість між членами Ордену, темпи і ставки є ще досить низьким. Там навіть сцена битви, що відчуває, як він буде боротися до смерті, але врешті-решт не будучи нічим, крім швидкій послідовності пійло і крани, які закінчуються досить розчаровує бути. Навіть напруженість між персонажами насправді не відчуваю, що важливо; Я хотів, щоб струсити всіх, кого я зустрічав в історії, і пояснити поточне небезпеки ми знаходимося в, тому що це дійсно відчував, що ніхто (майже навіть не Джессі) насправді не відчував актуальність і тиск.
Остання частина історії, безумовно, сильніше, ніж решті частини епізоду, але він як і раніше не дуже наблизилися до першого епізоду. Існує дуже довго сцени дії, які досить цікавий, але для мене Minecraft Всесвіт більше про вивчає невідомий і будівництво речі, а не обширних бойових сцен. Так що, так, сцена дії це весело, але якось відчуває себе трохи ... вимкнений, коли розглядати в контексті Всесвіту гра бере місця. І фактичне закінчення епізоду настільки різким, що я навіть не був упевнений, що це було складу, навіть коли я дивився сцени з наступного епізоду. Я вважаю, це тому, що епізод не вистачає належного Скелелаз, що підвищить ставки. В цілому, весь цей епізод відчуває плоским оповідь мудрим.
У той час як розповідь епізоду страждає від багатьох більш долин і ущелин, ніж гори, візуальні гра як і раніше чудово і відкриття сцени двох оповідних філій фантастичні як в концепції і виконання. Є також багато моментів, які Minecraft гравці подобаються бачачи, оскільки вони показують деякі Minecraft "всередині" трюки, як за допомогою знаків, щоб ліфти. Так, в цілому, я б сказав, що майже всі, але потрібно збіркаоповіді "з досить добре працює; це ганьба тоді, що Minecraft: Story Mode є оповідання керованої гра, тому що в цьому відношенні, це було досить розчаровує.
Рейтинг: 3/5

Епізод 3: Останнє місце ви дивитеся
Тепер, що було набагато більше подобається, Telltale. Після розчарування Episode 2, Telltale повернулася у форму і не виступив з величезний епізод 3. Немає місця, щоб сховатися було виразно основним моментом серії досі з багатьма злетами і падіннями, багато важливих рішень, - які навіть призвести до смерті - і, насамперед, це подорож по прекрасним Minecraft всесвіту. Цей епізод ще раз зібралися в світMinecraft, як він був створений його розробників і божевільних винаходів та ідей, які виросли зі спільноти гри. Коли натовп м'ясорубки, співтовариство, представити штуковина, знаходиться в центрі найбільшого сцени дій епізоду, то ви знаєте, що Telltale не тільки зробити своє домашнє завдання на те, що Minecraft насправді, але також визнає, що Minecraft творчі співтовариство 'S було багато до того, що стало гри. Темпи епізоду був на місці, символи, які ви взаємодіяти з інтригуючою, і центральний міні-квест в середині цього дивного і багатою уявою. Спойлери буде предостатньо тут і далі, так бути попереджені.
Останній Місце Дивишся дуже розумний епізод і в той час вона розгортається в прямій оповідної лінії, заголовок показує, як історія працює на декількох шарів;подорож, щоб знайти Сорен (зниклих безвісти членом Ордена Каменя) взяв банду по всьому світу Minecraft і привели їх до укриття Сорен, то що вони думали б останнє місце в їхніх пошуках. Тим не менш, їх пошук ще раз виявилися марними. Потім вони знаходять свій шлях до кінця (буквально на останньому місці ви дивитеся), тільки щоб ​​бути зіткнувся з ордами Enderman, чиї очі, знову ж таки, останнє місце ви хочете подивитися. Покладіть всі ці теми разом, і ви можете бачити, як сюжетно останнє місце ви дивитеся піднімається протягом двох попередніх епізодів (особливо другий) і поставляє багато оповідних ударів, які, щоправда, не завжди відчуваю, як вражаючі, як вони могли є.
На початку епізоду, Джессі і банди застрягли в лігві Сорен, але будівельник Ордена ніде не знайти. Замість того, що вони знаходять це численні натовпи, які приходять з усіх боків, викликаючи те, що є кращим послідовність бій у серії до цих пір, і в той же час звання кращого сцена, яку я бачив у грі протягом тривалого часу. Я повинен сказати, кінематографічний спосіб кожен епізод представляє кредити гра стає все краще і краще. Незадовго до нападу натовпу, ви стикаєтеся з великого натовпу пастку я коли-небудь бачив, і просто той факт, що вони вставили це хитре в грі у мене посмішку.
Minecraft світ був створений в рівній мірі в руках своїх розробників і руки її користувачів, і натовп пастки один з тих прикладів, коли Minecraft гравці створили те, що стало невід'ємною частиною в Minecraft всесвіту. Сцени боротьби уздовж різних рівнях хитре грати досить красиво, і я бачив явне поліпшення в тому, як швидко обробляє Telltale часу події, як серія була розгортається. Єдина проблема у мене було, знову ж таки, було час від часу крихітний індикатор мало дій, які ви можете ледь бачити на Ipad, не кажучи вже вдарила по часу.
Історія рухається уздовж красиво, іноді з можливістю для Джессі, щоб зробити по-видимому, вирішальну-рішення вибираючи між місією, щоб врятувати світ і життя своїх друзів. На жаль, останнє місце ви дивитеся будує напруженість навколо деяких з цих рішень, але насправді не стежити за цієї напруженості, дозволяючи йому викачати трохи занадто рано на мій смак. Сюжетні ігри, як цей все про те важкі рішення, і важкі рішення залишилися тільки так, якщо їх наслідки і очевидними і серйозними. Тим не менш, цей епізод, безумовно, нехай особистості зіткнення їздити вперед, навіть якщо ці зіткнення міг призвести навіть більше пара.
Як епізод переміщається в кінець, все стає набагато цікавіше і з точки зору розташування, а також оповідання наслідків. У той час як кінець може бути більше на безплідною стороні візуально, Telltale вдається оживити його буквально посадки набагато більш барвисті биом, який руйнує приглушений палітри кінці ст. І тоді пошук Сорен також пориває з оповідної структурі попередніх епізодів; в той час як пошук протягом попередніх двох членів ордену був досить дії на основі, пошук Сорен в кінці має певну атмосферу таємничості і страху. Ін'єкція Enderman в історії в якості центрального натовпом цьому епізоді змушує весь оповідний темп, щоб уповільнити, а замість того, щоб тікати від мобів, як швидко, як ви можете, ви будете дуже ретельно навігації лабіринти, зроблені з Endermen органів. Всі ці елементи працюють разом, щоб змінити настрій серії, зміна прекрасно інкапсульований безтілесний голос Сорен на його музичні диски.
Сорен в «етнографічні» спостереження Enderman був цікавий поворот й тому, що намагався дати уявлення на одному з найбільш знакових мобів в Minecraft всесвіту, але також тому, що він грав, як у сцені з фільмів про колоніальне минуле Європи.Ідея «цивілізованої» дослідника вивчення і запису поведінки з більш «примітивних» істот є розповідь, який є занадто знайомим для всіх, хто вивчали європейський (і американський) література 17-го століття 19. Етнографічні заняття Сорен були, ймовірно, в перший раз, що будь-який «офіційний» розповідь про Minecraft всесвіту помістив людей світу в позиції європейських дослідників не настільки-славне минуле.Маленька деталь у всій схемі речей, але одне, що я особисто знайшов захоплюючим.
Сорен, безумовно, розважальний характер - він навіть вривається в пісні в одній точці - і додає веселощів до відома другої половини епізоду, ймовірно довгоочікуване зміна від більш темною, страшною відчувати себе в першій половині. Кінець епізоду приносить Джесі і решті назад до "нормальної" Minecraft світі, де їхня спроба підірвати в'януть на шматки закінчується в - передбачуваною - провал, оскільки монстр піднімається жити, принаймні ще пару епізодів. Це невдала спроба приносить перші фактичного смерть в серії, і той факт, що ви отримаєте, щоб вибрати, які з членів Ордену загине (навіть несвідомо) нагадує гравцям, що їх вибір дійсно важливі.В цілому, епізод 3, безумовно, погашені Telltale і серію і допоміг стерти гіркоту залишилися в досить-м'який Епізод 2. Я ще раз схвильований серії і ретельно розважали, і я насолоджуюся вибір розповідні Telltale все більше і більше. Не можу дочекатися наступного епізоду, щоб бути чесним.
Рейтинг: 4.5 / 5
Примітка редактора: Подивіться на цього огляду, які будуть додані до і рахунок (потенційно) регулюється як нові епізоди будуть звільнені.

Немає коментарів:

Дописати коментар